January 16, 2017

REVIEW Nurraysa Pearl Magic Lipstick

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه 


REVIEW NURRAYSA PEARL MAGIC LIPSTICK ❤ Siapa dah pernah cuba rangkaian produk/ mekap dari Nurraysa, rangkaian produk mesra solat yang diasaskan oleh Puan Nor Aini Zolkepeli? Pernah dengar tak pasal produk ni?
NURRAYSA BEAUTY ni diasakan oleh Puan Nor Aini Zolkepeli dan merupakan produk mesra solat untuk muslimah. Bagi aku, yang penting produk tu takda bahan kimia, its ok laa. Sebab yelaa kan, sekarang ni bermacam² jenis produk ada kat pasaran. Sedar tak sedar, kita guna produk dari kosmetik yang repack je sebenarnya. Takut jugak, sebab sebelum ni pernah try satu produk yang ada bahan merkuri yang tinggi, Kesan memang cepat, tapi bila dah tau ada merkuri, aku terus stop.

Pasal produk Nurrasya ni pula, aku memang pernah nampak laa iklan kat FB, tapi malas nak baca. Tapi, ada sorang member satu tempat kerja yang kenalkan produk ni dengan aku. Actuallu, dah malas, tapi member jual, so try laa konon. Support bisnes member. Mulanya dia suggest aku beli eyeliner, tapi aku fikir dah banyak eyeliner kat rumah, ada yang tak pakai lagi. So, tanya laa kot ada produk lain. Dia suggest lak lipstick. Since aku memang minat dengan lipstick, aku pun try laa beli yang satu ni.

First pakai, aku rasa macam pakai lipbalm biasa je, tapi Nurraysa Pearl Magic Lipstick ni kan, bila dah pakai, dia ada rasa macam sejuk² camtu laa. Terus rasa macam best nak pakai. Warna dia pun ikut kaler bibir. Kalau macam member aku pakai, dia tak berapa nak terang sangat, aku calit baru sikit dah kaler pink dan macam moist² camtu.

*****

Produk Nurrasya ni bukan sekadar lipstick dan eyeliner je tau. Dorang ada jual macam² produk mekap lain, termasuklah skincare set.

Antara Produk Dari NURRAYSA BEAUTY:
  • Fast Clean Eye Makeup Remover
  • Nurraysa Collagen Soap
  • Nurraysa Collagen Powder
  • Nurraysa Habbatus Sauda Hair Treatment
  • Organic Body Wash
  • Argan Whitening Moisturizer
  • Nurraysa Perfect Long Lash Mascara
  • Glowing DD Moist Cake
  • Nurraysa Perfect Eyebrow Pencil
  • Nurraysa Miracle Whitening Spray
  • Nurraysa Treatment Serum
  • Instant Pearl Glow Body Lotion
  • Nurraysa Miracle Eyeliner
  • Flawless Mineral Loose Powder
  • Shining Mineral Blusher
  • Pearl Magic Lipstick
  • Stemcell Feminine Wash
  • Nurraysa UV Cream 
Banyak jugak kan produk keluaran Nurraysa ni. Boleh laa start cuba mana yang berkenan.

Juga boleh lawat laman web rasmi NURRAYSA BEAUTY : nurraysabeauty.com
Bagi yang minat nak try produk mekap dari Nurraysa Beauty, tapi malas nak dapatkan loose item,
korang boleh jugak dapatkan dalam bentuk set di laman web rasmi Nurraysa ni. Kalau tak pun, dari ejen sah dorang. Ada bermacam set yang korang boleh pilih ikut kesesuaian bajet ye.

.
.
.

Website : http://nurraysabeauty.com/
Facebook : https://www.facebook.com/NurraysaHQ/

No comments:

Post a Comment

Hi, feel free to ask. No harsh words, please.