September 10, 2015

[Product Review] Kiehl's Free 5 Products Sample For Samsung Galaxy User

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Siapa sini pengguna rangkaian mobile Samsung Galaxy tapi tak tau something yang korang boleh dapat percuma dengan Samsung Galaxy Life apps? *aku angkat tangan*
Dah lama guna Samsung Tab 4, dari tahun lepas, tapi tak tau pun kegunaan Samsung Galaxy Life apps kat fon tu sampai laa satu hari, rakan sekerja aku ajak pegi makeup free session kat Bobbi Brown, Komtar JBCC. Aku pun tanya laa bila masa ada free makeup session sebab aku tak tahu menahu pun. Dia pun bagitau laa pasal Samsung Galaxy Life apps tu. Ohhhhh~ baru aku tau. Kesian.

Semalam aku kerja. Sesi belajar makeup percuma tu pula ambik masa 20 minit. Jadi kitorang just set appointment for next session je laa. Then, kitorang pegi redeem pulak free 5 Kiehl's products samples. Ni pun dapat dari Samsung Galaxy Life apps tu jugak. Just bawak Samsung Tab/ Mobile korang, then click 'Redeem Now' kat apps tu then fill in forms. Lepas tu sales assistant kat kedai tu akan buat 5 minute skin consultation. Dia akan tanya kulit kita jenis macam mana sebelum suggest any product samples tu.

Memandangkan kulit aku lebih kepada combination skin, sebab ada bahagian muka yang cepat kering dan ada bahagian muka yang cepat berminyak. Terutamanya t-zone. But, since aku dah guna Nano White Fresh skincare hari tu, masalah t-zone berminyak tu dah kurang laa sikit berbanding sebelum ni. Tapi, beauty consultant tu suggest aku produk untuk bagi healthy hydration pada kulit. Dari penerangan dia, sebenarniya kulit kita memang dah semulajadi mengeluarkan minyak masa proses berpeluh tapi, samada minyak tu banyak atau tak. Kalau kulit produce excess oil, pasal tu kulit rasa tak selesa dan berminyak. So, perlu cuba 5 samples ni dan nak tahu perkembangannya after a weeks! Wait!



♥kieyuka-hanie♥

No comments:

Post a Comment

Hi, feel free to ask. No harsh words, please.