August 31, 2014

Keep Calm And Enjoy The Holiday [Part 2]

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
Selalunya, tak semua yang kita rancang akan berjalan lancar, dan tak semua jugak yang kita tak rancang tak berjalan lancar. Dan macam aku plan laa. Mula nak balik Labuan nak ajak parents gi Kundasang. Tapi tak jadi pulak, so just spend the holidays at Labuan. No problem apa. Ada jugak benda aku leh buat kat Labuan. 

Tak hilang lagi penat travel semalam. Aku dah pegi beach. Dah lama tak pegi beach meskipun kalau kat JB, rumah aku dengan Danga Bay bukan jauh mana pun. Tapi biasa laa tu bila dah keja. Sibuk dengan keja sampai kurang masa untuk diri sendiri. Lepak tepi pantai berjam2, tengok laut. Lega rasanya. 


Memang tak mengena dengan occassion betul outfit aku ni. Tak, sebenarnya mula2 aku nak pegi shopping mall je. Tah tetiba pulak boleh terfikir nak melencong ke pantai. Dah tu duduk berjam2, nasib baik bawah pokok, teduh sikit.

The other days, bowling with the siblings. 


 Masing2 bajet pro laa kononnya meskipun hakikatnya masing-masing ada part jadi pemain bola masuk longkang. Bhahaha. 

Last night..
Lepak sebentar di warung bestie aku ni. Kawan baik aku masa sekolah menengah. Dah lama tak jumpa dia lepas habis sekolah. Masing2 dah bawak haluan sendiri kan.. Biasa laa tu. Bergosip macam dah 10 tahun tak jumpa. Biasa laa ni kalau orang pempuan.

 
Today is baking time..!
Dah puas dengan aktiviti luar, hari2 last ni, time to indoor activities pulak. Baking time again meskipun aku tak reti sangat bab2 membuat kek ni. Takpe, sikit2 nak belajar.

Tinggal lagi 3 hari nak balik JB dan tiket flight aku tak beli lagi. Ok baiklah.. -__-

♥kieyuka-hanie♥

No comments:

Post a Comment

Hi, feel free to ask. No harsh words, please.