September 12, 2015

Bobbi Brown Free 20 Minutes Makeup Lesson

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Sebelum ni redeem Kiehl's products sample. Then, hari ni nak redeem Bobbi Brown free 20 minutes makeup lesson for Samsung Galaxy user.
Beberapa hari yang lepas aku memang dah datang ke Bobbi Browm, Komtar JBCC untuk buat appointment for the makeup lesson with kawan keja aku yang sorang ni. Dia laa yang introduce benda2 free gift dari Samsung ni. Haha. FYI, free makeup lesson ni still available until 20 Oct. Cepat2, sempat lagi nak grab 2 sample product dari Bobbi Brown.


Motif menggunakan fish-eye lens ialah disebabkan budak sorang tu nak try camera lens baru dia.

Makeup lesson dia ada dua jenis, yang satu tu dia ajar Daily Makeup /Smokey eyes dan yang satu lagi All About Eyebrows. Nana pilih Daily Makeup tu, aku pula kononnye nak mencuba All About Eyebrows tu. Eyebrows kite masih ori okai. So, aku tanya laa camne nak kemaskan eyebrows tanpa cukur. Sales assistant tu pun ajar laa step by step. Dia ajar buat sebelah je dan sebelah tu ko kena try sendiri. Percaya tak, aku tak pernah buat eyebrow dan aku tau mesti aku akan terlukis macam eyebrow Shinchan. Mesti boyfren aku gelak guling2 kalau nampak. 

 Come on Nana, you can do it!
Dan aku...

Dah cakap, mesti aku lukis kening Shinchan. Nasib baik laa aku tak buat review before and after.

Then, Bobbi Brown ada bagi 2 sample produk dorang. 1 gel eyeliner dan yang satu lagi bronzing powder for contouring. Pasni boleh dah main contouring2 kat umah. Lately pun nampak banyak Instapost pasal face contouring. Kalau dah kening aku boleh buat kening Shinchan, face contouring akan jadi apa ea? Wondering how.



Sample yang korang boleh dapat dari Bobbi Brown lepas free makeup lesson tu.. :) Selamat ber'Bobbi Brown'. >_<

 ♥kieyuka-hanie♥

No comments:

Post a Comment

Hi, feel free to ask. No harsh words, please.