December 15, 2015

Hmm, dah kurang update :(

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Blog dah kurang update lately. Banyak benda nak kena buat. Laptop pulak buat hal. Rasanya dia nak laptop baru. Tapi makaihhh. Mana laa ada modal nak ganti ko Cik Compaq oii buat masa ni. Maklum laa. Cik Compaq kita ni dah nak bersara. Dah 5 tahun hidup dengan aku. Bukak pun jarang2. Tempatnya telah diambil alih oleh tab yang lebih senang diheret kemana-mana.

Rasanya blog ni perlu maintenance sikit2 kot. Interface pun aku rasa dah kurang menarik. Layout jugak dah Nampak tak cantik. Barang lama laa katakan. Walaupun lama, kira baru 2 tahun laa pakai blog ni, Nuffnang masih saying. Masih bagi ads lagi kat blog aku. Dah lama tak tengok tapi earning bertambah jugak laa walaupun sikit2 je.

Selain tu ada 8share jugak tambah2 earning. Walaupun orang lain rasa 8share ni benda leceh. Income ttak seberapa, tapi aku tetap enjoy buat biarpun earning lambat. Sebab, takde benda yang sangat mudah macam 8share tu. Kita jadi small advertiser laa katakan. Memang laa earning sekali klik 20sen je. Takde laa besar mana, tapi kalau kumpul2 at least dapat jugak laa aku beli pakej internet lagi. Bhahahaha.

♥kieyuka-hanie♥

No comments:

Post a Comment

Hi, feel free to ask. No harsh words, please.