December 21, 2013

ProEight Offshore Engineering Training Week & Glamorous Night (Part II)

Assalammualaikum... 

The next day, kami ada annual dinner. Aku sebenarnya tak berapa nak biasa dinner2 ni. Lain laa ayah aku, memang selalu laa nak dinner kat hotel bagai. Aku biasanya dinner buat bbq je. Kalau dinner hotel ni, kena cari dress laa, apa laa, kalau buat bbq santai, aku guna t-shirt nampak dummy pun boleh jadi, tudung lilit hentam2 pun jadi jugak. 

So, awal pagi Sabtu, aku dengan kawan sekerja aku ni dah naik LRT nak pegi merayap ke Pavilion. Selain nak cari tudung, saja laa nak pegi tengok design christmas season di Pavi tu canne. Kul 9 pagi camtu, aku dengan Ain dah amik teksi ke LRT Station yang berhampiran. Mula2 jalan area Masjid Tanah, baru ke Pavi.


The beautiful designed christmas tree. I love the lights.


Kalau ikutkan hati, nak je aku naik benda tu. Tapi segan laa sebab ramai budak je yang main. Hmmm. If I can repeat my chilhood.. :(

In Tokyo Street...


I found these adorable rabbits...
Adorable Rabbit's family...

Sunburn sudah... :(

Yeahh, malam nak pegi dinner. Dah beli macam2. Ain, kita mekap sendiri je k.. Hentam2 pun boleh. Hahaha. Jadi, aku dengan Ain pun telah memborong makeup di Watson. Jimat laa sikit, boleh pakai berkali2 lagi kalau barang sendiri.



♥kieyuka-hanie♥

No comments:

Post a Comment

Hi, feel free to ask. No harsh words, please.