April 25, 2014

I'm back... :)

Assalammualaikum...♥

Pergghh... Lama giler kot tak update blog, seyes aku rindu giler dengan ko! Entry kali ni tak berharga sangat, nampak macam kosong, dan seyes, aku belum ada pengisian apa2, cuma nak update sikit, sikit je laa.. Okay, nak mintak maaf laa ye, korang yang tinggalkan komen tapi aku takde balas pun, bukan sombong ke hape, tapi 2 bulan lepas aku attend kursus, so memang takde menghadap laptop langsung arr.. Tak tau laa bila nak update story lagi ni, rasanya kena tunggu keadaan stabil dulu kot. Tunggu nak settle rumah, ada tilam yang empuk untuk layan blog, pasang Streamyx bagai... Hamboii.. Kemain lagi.. Btw, thanks untuk yang lawat blog ni meskipun tuan blog takde jenguk balik blog korang, ada masa nanti saya datang jenguk k. <-- Tengok arr, sopan tak aku guna ayat 'saya'? Bhahahah... 

Thanks for visiting...:)

♥kieyuka-hanie♥

No comments:

Post a Comment