January 1, 2013

Welcoming New Year 2013..

Confirm siapa yang guna DiGi tak dapat send SMS semalam kan? Aku not sure benda ne pada mulanya. Ingatkan phone aku je yang mengada tak nak aku message kawan-kawan untuk bagi wish "Happy New Year" semalam, memang cari hal laa ko hp, ko saja je nak sabotaj aku malam-malam tahun baru ne kan?? Rupanya hal yang sama jugak dengan adik aku. Well, bukan aku sorang je laa yang kena.  

Dalam berpuluh mesej wish New Year yang aku dapat semalam, mesej dari sorang kawan ne buat aku tergelak sikit. 

"Wish you're Happy New Year 2013. Goodbye 2012. Kiamat telah berlaku, 
kini 2013 memberi nafas baru yeah..!" 

Takda laa Bold pun mesej tu. Aku saja je nak highlight kan sikit. Walaa~ ayat.. It makes me say "Woo~ wooo~..." Aku pun tak tau laa dia create or forward dari mesej mana-mana. Hahaha. Seperti mati hidup semula yea. 

12:00:00am je, tak lebih, tak kurang. Haa~ mula laa bedil sana, bedil sini. Dah macam malam Merdeka pun ada. Tahun ne sambutan tahun baru Labuan kat Seasport Complex. Biasanya kat Dataran Labuan. But don't know why tahun ne buat kat seasport pulak. Ecehh.. nak tukar-tukar angin ler tu.. Hee~ And btw, I tak dapat pi. Huuaaaa~ tahun ni I sambut tahun baru kat rumah je...~

Ko ingat aku care sangat ke sebab aku tak dapat pi? Eh, kalau bukan kerana nak hujan, aku dah turun tau. Well, kalau jalan sorang-sorang pun agaknya malas jugak nak pi. Actually, aku nak buat reunion dengan ex-highschool-friends but u know laa kan bila memasing ada kehidupan masing-masing ne. Sibuk laa dengan dunia semasa. Takpe, next time.. M.A.Y.B.E..

So, orang sibuk nak sambut New Year, aku pulak sesebok bebenor study tutorial. Hee~ nak belajar kononnya buat tutorial editing sendiri. Cehh~ Lagak macam dah terer sangat kononnya, padahal buat 2D pun still kaku macam robot tak cukup bateri je.. Aiman tak kisah. *Buat muka don't care.

Rasanya I was not too late nak wish New Year ne. Hopefully laa semua yang dihajatkan dapat ditunaikan jugak tahun ne yea. Kalau tak dapat nak tunaikan jugak, takpe, simpan lagi untuk tahun depan dan tahun-tahun seterusnya. Kalau tak tertunai jugak, haa~ lantak ko laa yea. Happy New Year 2013 semua. Harap banyak lagi yang nak kawin tahun ni sebab I nak tengok kat "Raikan Cinta" tu.. Heee~

♥kieyuka-hanie♥

No comments:

Post a Comment