December 18, 2012

Login Semula Untuk Update Terkini~!!

Waahhh~ lama giler rasanya tak update ne.. Rasanya dah banyak ketinggalan dengan citer-citer hot dan sensasi dalam alam maya ne.. Cehh~ Walhal baru seminggu lebih je pun...

Emm, apa nak citer kali ne ea????? Oh ya, baru teringat.. Next weak aku dah start cuti ne.. Wahh, happy giler dapat balik rumah. **Macam laa bertahun dah tak balik... Hmmph!**  Eleh, tapi balik kali ne sekali nak masuk tahun baru 2013. Apa azam baru orang lain ea? Busybody sangat nak tahu.. Hee~ Aku macam biasa laa, bila ditanya pasal azam baru ne, malas nak jawab sebab azam tahun sebelumnya pun belum tentu tercapai semuanya pun. 

Hmmm, teringat pulak zaman kegemilangan jadi budak-budak dulu. Yelah, korang pun mesti alami benda yang sama kan? Bila masuk je tahun baru, sibuk laa nak semua benda baru. Baju sekolah baru, beg baru, stationery baru.. Pendek kata, semua laa nak yang baru kan. Tipu laa kalau tak.. **sebab aku pun experience benda yang sama jugak.. Hehehe...**

Dulu-dulu, bila start je tahun baru, mula laa sibuk nak decide.. "Tahun ne, stationery set nak guna kaler apa ea?". That's the first thing laa yang aku akan fikir. Then, mula nak letak target untuk exam laa bagai.. Tapi, last-last tu tak jugak ikut sangat azam tu. Eleh, budak-budak lagi kan.. Sekarang dah besar macam malas laa nak pakai azam-azam ne, buat laa apa yang terbaik untuk masa depan kita kan. Tau dah laa nak fikir untuk diri sendiri. Betul tak? Kalau tak betul, korang fikir laa sendiri.. ^_^v

Baru perasan, post title aku tu takda kena mengena dengan entry laa kan?? Eleh, biar laa.. Malas nak tukar... **Walhal sikit je pun nak ubah... Malas tul laa...** 
Haa~ siap dah assignment 2D Animation & Website aku yang agak memerah otak dan mencabar minda tu.. Tapi cuti ne, kena buat revision lagi laa sebab lepas cuti nak Final Exam.. What the~~~ aku sendiri pun tak dapat nak figure out kenapa laa mesti nak bagi final exam after holiday.. Agak disturbing betul laa~ Hmm...

Neway, rasanya takda benda penting sangat pun aku nak citer.. Heheheh, saja je nak jenguk Mr.Blog yang agak lama **konon laa** terabai ne...~

♥kieyuka-hanie♥

No comments:

Post a Comment