October 28, 2012

Beautiful sunrise and evening view..

Haii...
Awalnya aku bangun hari ne.. Tujuan sebenar, nak tengok pemandangan waktu pagi. Beberapa hari lepas asyik hujan je, tak dapat nak tengok beautiful sunrise in the morning tu. Wahh, bertuah sangat aku hari ne ye, bangun je dapat tengok pemandangan macam ne. Agak tenang mata memandang.

Nampak Gunung Kinabalu tak kat sebelah kiri tu? Haa~ kalau zoom dapat laa nampak, cantik kan..


This one taken after azan Asar.. 

A bit different, what I called it. "Awan yang nak tutup gunung". Maybe.. It looks like a smoke rite? And the other one taken after azan Maghrib.. Nampak lebih menakutkan laa, macam big waves pun ada jugak. Ada kemungkinan ke ianya side effect dari Taufan Sandy yang berlaku kat negara luar tu? **Apa kaitan kan? Kat berita tak mention pun, aku ne memandai je..** Atau kerana hujan sejak beberapa hari ne? Nama pun kawasan bukit... Berkabus tebal sangat kot... Hmm, apa benda laa yang aku merepek sangat ne.. Tapi, nampak tak macam kabus pun.. Nampak macam Himalaya gak yang dilitupi salji diatasnya..:) Wallahualam..


**Sometimes, kalau rasa boring, tak selesa or tension.. Cuba berdiri kat tingkap jap dan tengok pemandangan kat luar. Kalau dari tempat aku ne kira best sikit laa.. Boleh lagi tengok pemandangan hijau.. Kalau yang tinggal kat tengah bandar tu, memang payah sikit la... When we looked up the sky, kadang-kadang akan hilang sikit rasa tension tu, sambil layan awan yang berubah-ubah bentuknya ditiup angin kan.. Boleh laa cuba...^__^v 

♥kieyuka-hanie♥

No comments:

Post a Comment