June 2, 2013

Charity with Rexona Move..

Ada yang suka jalan2 pegi shopping tak? Korang jalan2, go shopping, dancing atau berjalan seharian penat tak? Kalau tabiat korang memang suka jalan2, shopping2, ke ada jugak yang suka berjalan masa tidur? Apa kata korang join buat charity sikit dengan turut serta dalam program Rexona MOVE ada iklan pasal benda ni kat TV, jangan cakap tak tahu pulak....

Canne nak join program ni?
Korang boleh buka website Rexona MOVE ni...

Juga install Rexona App ni kat Android phone korang...

Lepas tu nak buat apa??
Lepas dah install benda ni kat phone, korang boleh start and login with your FB, dan mula laa bergerak! Bukan terhad untuk berjoging je, malah korang nak pergi shopping ke, berjalan, naik tangga, main badminton, rollerskate and what-so-ever we called it movement yang termasuk dalam kategori yang dorang listkan.

Apa yang best pasal app ni, selain bersenam dan bergerak, dah penat2 tu kan, movement yang korang buat tu pula akan ditukarkan menjadi jarak, combined with other users distance that you contribute will be converted into donations. Cool tak app ni?


Haa~ bukan itu je, selain dah bantu orang lain with your movement, menderma dan bersenam, korang jugak berpeluang laa nak menang hadiah by joining an online game! Canne? Cool kan? Dah pegi shopping2 tu boleh laa contribute sikit, senang... On GPS je kat phone korang dan app ni akan detect move korang automatically. 

So, tunggu apa lagi? Install je benda ni kat phone korang dan mula bersenam... :)

Thanks for visit...

♥kieyuka-hanie♥

No comments:

Post a Comment

Hi, feel free to ask. No harsh words, please.